Szeretettel köszöntelek a Google klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Google klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Google klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Google klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Google klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Google klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Google klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Google klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Kereső marketing
l A találati listák első három pozíciója adja a kattintások 79%-át.
l A tizedik pozíció csak 3%-ot ad, a második oldal pedig azt jelenti, hogy a szállás arra a kulcsszóra láthatatlan.
l Az utazással kapcsolatos keresések száma a világon 40%-kal nőtt 2009-ben 2008-hoz képest.
l A természetes találati lista sokkal jobb eredményt produkál kattintás alapú reklám társánál. Egyes források szerint a turisztikai eladások 86%-a a természetes találati listáról érkező látogatóktól jön.
l Ne aggódjon azon, hogyan működik egy keresőmotor, se azon, hogyan használják azt az emberek
l Ha valaki rákeres valamire, és kattint, megadja a lehetőséget, hogy az oldal megoldja a problémáját
l A keresési tölcsér a következő mintát követi: tudatosság, érdeklődés, döntés, vásárlás
l A kulcsszókutatás meghatározza azokat a kulcsszavakat, melyek kapcsolódnak a szállodához, és népszerű a szállást kereső emberek körében. Használjon kulcsszókutatási eszközöket, a legjobb szavak meghatározásához!
l A 2-3 kulcsszavas keresések sokkal célzottabb közönséghez szól, és egyszerűbben megszerezhető.
l Egy blog lehet a legfontosabb eszköz, a keresőkben történő láthatóság felé!
l Egy szálloda bloggal akár 97%-al több bejövő linket kaphat, és 50% körüli látogatói többletet könyvelhetnek el, mint blog nélküli társaik.
l A visszamutató linkek a Google szemében kevésbé értékesek, mivel ezek kölcsönös megállapodások szüleményei, mígnem az egy irányba mutató link egy értékes tartalmat jelez.
l A legjobb oldalra mutató linkeket ki kell érdemelni, nem lehet csupán szorgalmas linkajánlásokkal elérni.
l A keresőmarketingre ne mint egy költségre, hanem mint egy profit teremtő eszközre tekintsen.
l A keresőmarketingben nincs olyan, hogy megcsinálom, aztán elfelejtem. A keresők megkövetelik az állandó, friss tartalmat.
l Legyen mindig szorgalmas. A keresőmarketing egy folyamat.
(TTG)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!